Leady B2B – Cold Mailing

images (1)

W przeszłości direct mailing i cold mailing były najlepszymi metodami marketingowymi dla firm, próbujących pozyskać nowych klientów. Problem z zimnym dzwonieniem polega na tym, że jest to czasochłonne i praktycznie niemożliwe, aby zdobyć potencjalnych klientów przez telefon. Direct mailing był skuteczny, ale teraz dyrektorzy spędzają więcej czasu na sprawdzaniu poczty e-mail, więc jeśli wyślemy im e-maila, istnieje znacznie większa szansa, że przeczytają.  Leady B2B – Cold Mailing, jest skutecznym narzędziem marketingowym. Możemy wysyłać tysiące wiadomości e-mail w ciągu kilku minut, aby wygenerować ogromny popyt na nasz produkt lub usługę. Kolejną korzyścią z wysyłania e-maili jest to, że pozwalają potencjalnym klientom szybciej do nas wrócić. Najważniejszym czynnikiem przy wysyłaniu e-maili o sprzedaży jest przygotowanie listy odpowiednich osób. Przygotowując kampanię marketingową, sprawdźmy, do kogo będziemy kierować reklamy. Zadajmy sobie następujące pytania: kto przede wszystkim będzie korzystał z mojego produktu lub usługi, w jakich branżach się znajdują, jaką rolę pełni potencjalny decydent i kto, byłby zainteresowany potencjalnym produktem lub usługą, jeśli go nie zna.

Witam! Mam na imię Marlena i jestem profesorem na wydziale filologii na jednym z najlepszych uniwersytetów w Polsce! Posiadam bardzo duże doświadczenie, dlatego chciałabym dzielić się z wami swoja wiedza! Serdecznie zapraszam do lektury wpisów!!!