Leady B2B – Cold Mailing

kwalifikacja-leadow-lead-scoring

Przy pisaniu cold mailing, należy przestrzegać kilku podstawowych zasad.

Temat, przyciągający uwagę

Bez względu na to, co piszemy, nasz e-mail nie zostanie odczytany, jeżeli temat nie jest przekonujący. Skoncentruj się na swoim najsilniejszym elemencie lub na konkretnej wartości, którą mamy do zaoferowania.

Wysyłanie wiadomości

Warto wysyłać maile na początku lub na koniec dnia. Jeżeli kontaktujemy się z zapracowaną osobą, prawdopodobnie zgubi naszą wiadomość, gdy wyślemy ją w godzinach pracy. Najlepiej więc jest ją wysłać na początek lub koniec dnia roboczego, kiedy prawdopodobnie sprawdzi swoją skrzynkę odbiorczą.

Krótka wiadomość

Pomyślmy o sposobie przetwarzania wiadomości e-mail. To dobry sposób jeśli chcemy generować Leady B2B – Cold Mailing. Jeśli cała wiadomość nie zmieści się na ekranie, odbiorca prawdopodobnie wyrzuci ją do kosza lub o niej na zawsze zapomni.

Wezwanie do działania

Piszmy jasno i konkretnie. Dajmy skuteczne działania, aby zachęcić odbiorcy do wykonania tych czynności.

Witam! Mam na imię Marlena i jestem profesorem na wydziale filologii na jednym z najlepszych uniwersytetów w Polsce! Posiadam bardzo duże doświadczenie, dlatego chciałabym dzielić się z wami swoja wiedza! Serdecznie zapraszam do lektury wpisów!!!